Cuvintele Cheie atent selectionate aduc un Rank mai mare in motoarele de cautare.
Ceva nou in ce am spus anterior ? Nu … Stim cu totii ca factorul important al unui website de a produce trafic sunt cuvintele cheie. Si mai mult de atat, de multe ori plecand de la cuvintele cheie se construieste un website. Daca strategia ta web implica cumva traficul, o sa vezi ca in viata de zi cu zi o sa folosesti cuvinte ca “fac trafic, construiesc trafic, pun linkuri de trafic, am atata trafic pe site …” si o sa spui “am atata trafic din cauza ca sunt primul pe …” . Acest primul pe – se traduce direct intr-un cuvant sau fraza cheie.
De ceva vreme incoace, firmele care se ocupa de web (fie design, fie de consultanta in motoarele de cautare) fac cele mai mari eforturi pentru ceea ce numim “denistatea cuvintelor”. Adica cat mai multe cuvinte cheie pe pagina, distribuite intr-o forma cat mai uniforma. Este o strategie care a dat roade – mai ales in jurul anului 2000 era esentiala. Intre timp lucrurile s-au mai schimbat .
Nu mai este de ajuns sa ingramadesti intr-o pagina zeci de cuvinte cheie. Spun asta pentru ca inca observ pe Internetul romanesc situri care au in josul paginii o suita de cuvinte cheie, care cred inca ca sunt relevante.
Spiderii, acei robotei de la motoarele de cautare care ne indexeaza siturile nu au inteligenta. Ei respecta anumiti algoritmi de programare. Facuti de oameni, insa mereu in schimbare. Daca credeti ca prostiti un robot, ei bine nu e asa. La un moment dat undeva, candva, cineva isi da seama daca e o greseala in sistem si o schimba. Google schimba sau imbunatateste 3-5 algoritmi pe luna. Daca cumva ai nenorocul sa lucrezi cateva luni pe un algoritm si apoi acesta sa pice… apoi si tu pici la fel ca si el.
Asadar lucrurile sunt in schimbare si revin la “baza”. In ziua de astazi se optimizeaza pe cuvinte cheie la singular. Daca vrei sa optimizezi o pagina pentru motorul de cautare atunci o optimizezi pentru un singur cuvant sau o singura fraza. Evitati sa faceti amestecuri. Daca vreau sa optimizez pentru “rafturi metalice”, atunci asta fac si nu ma concentrez pe acea pagina si pe “mobilier metalic”, desi as putea sa cad usor in capcana. Nu cadeti in capacana cuvintelor cheie multiple! faceti treaba (bine) pentru unul singur si va aduce mai multe satisfactii.
Ajung ca si concluzie la o noua filozofie a web-ului actual. In momentul de fata sunt mult mai multi oameni “luminati” in ce priveste Internetul si paginile existente au o calitate din ce in ce mai buna (sunt destul de entuziasmat de ce se intampla in Romania la nivelul 2007). Toata concurenta optimizeaza. Deja daca nu iti optimizezi situl deja nici nu te mai poti bate cu cei care fac la fel. Diferenta afacerii va sta si dincolo de optimizare, asta e clar. Insa grija mare daca va optimziati pagina sau daca cineva va executa aceasta lucrare. Focus pe cuvintele cheie, insa separat, si veti vedea cat de mult castigati !
Sursa: softpedia.com
Buna ziua! Am citit acest articol si mi-a ridicat putin fruntea sus :) , dar am o nelamurire… Daca eu vreau sa pun pt situl meu cuvintele cheie„ Free Games Download” pot sa pun si „Games Download” tot pentru acel site? sau asta e capcana cuvintelor?
PS: pentru feed-back va rog sa imi trimiteti mesaj la adresa de email ……………… @ gmail.com
O zi buna!