Vrei un site? Nu stii de unde sa pornesti in alegerea persoanei sau societatii potrivite care sa se ocupa de acet lucru? In continuare iti dam cateva idei.
Dupa regula: e mai bine sa combati decat sa tratezi vom expune cateva idei care ar putea duce la combaterea tepelor din domeniul webdesignului. Cu totii stim ca nu sunt putine iar persoanele fara o minima cultura web sunt tinte sigure.
Site-ul de portofoliul
-trebuie sa arate cat de cat decent, cate persoane atatea gusturi, deci nu e ceva universal.
-un portofoliu doar text e inutil, indiferent de cate povesti va sunt insirate. Cu cat trebuie sa cititi mai mult despre cat de buna e firma si cat de multe a facut, dar nu vedeti ceva concret, cu atat mai mult ar trebui sa va puneti cateva intrebari despre competentele firmei.
-un search pe google despre firma, domeniu, mail, nume, poate scoate la lumina unele detalii despre eventualele “antecedente”
-domeniu, mail-ul, host-ul free. O firma ce nu isi permite un domeniu pune unele semne de intrebare.
-reclame google, neogen, etc. In principiu orice tip de reclama pe un portofoliu nu e binevenit. A nu se confunda portofoliul cu reclama la site-urile respective.
-Pretul. Desi v-ati decis cu ce firma vreti sa lucrati nu acceptati pretul respectiv doar pentru ca asa vi se spune. Cateva mail-uri la alte firme de specialitate nu strica. Ce e prea ieftin nu e intotdeauna si bun!
-banere cu topuri. Cu cat mai multe cu atat mai rau. Un site respectabil are maxim un banner de contorizare a traficului
-Poll-uri si guestbook-uri stupide. Trebuie sa votati daca site-ul e bun, merge ok, arata super? De ce? Nu clientul e specialistul, ei sunt, daca au nevoie de criticile noastre, inseamna ca nu sunt siguri pe munca lor. Guestbook-uri in care predomina limbajul de cartier.
-Gramatica si limbajul.