In primul rand, trebuie sa stii ca marketing-ul online are mai multe denumiri, precum: internet marketing, web marketing, marketing pe Internet, search engine marketing – o confuzie generala, pentru ca search engine marketing (SEM), se refera doar la marketingul pentru motoarele de cautare. Aceasta definite este oferita de catre profesori Marketing-ului online.
Prin urmare Marketingul online, are un avantaj extrem de mare, pentru activitatea online pe care o desfasori sau pentru o viiotarea activitate in mediu online. Fiind un canal de comunicare atat de important incat a devenit parte integranta din activitatea zilnica a multor romani, in acest moment. Pe aceasta tema am sa tratez cu alta ocazie ceea ce este comenrtul online prin canale de Social Media, si care sunt avantajele ei pentru o producutivitate cat mai mare pentru IMM-ul sau activitatea ta in mediu online.
Cu alte cuvinte Online advertising ofera o larga posibilitate in care gestionam toata activitatea in mediu online, de tip search engine marketing (SEM). Va invit sa discutam despre aceasta tema care a devenit un nou trend in mediu online!
In cazul in care activitatea vostra doreste sa fie activa in mediu online, recomandarea noastra pentru voi este sa apleati cu incredere la firme care ofera astfel de sercivii integrate in proiecte de lunga durata, ajutandu-va sa va promovati activitatea pe care o aveti voi. Nu pierde timul apeleaza cu incredere la astfel de servicii.
Agentie Publicitate & Marketing Online. Servicii SEO, SEM, PPC, Google Adwords. Consultanta, Strategie, Creatie Grafica, iti pot oferii – Agentie de Publicitate ofera consultanta, strategie si creatie grafica publicitara, care, impreuna cu optiunile de Marketing Online & servicii SEO, vin in sprijinul companiilor interesate de promovare, notorietate, reputatie, cresteri de vanzari, prin intermediul metodelor conventionale sau alternative de publicitate, bazate pe obiective de marketing.
Ce poate sa iti ofere o Agentie Publicitate & Marketing Online:
– Sa se faca o analiza marketing a obiectivelor si a target-ului.
– Sa se insereze elementele acestei analize de marketing in site (partea Webdesign si creare de site)
– Sa se optimizeze vizibilitatea site-ului in motoarele de cautare pentru obtinerea unui trafic de calitate aplicand concluziile analizei marketing si ale target-urilor.
– Sa se demareze actiuni complementare de marketing online (publicitate online, emailing, webmarketing, etc)
– Sa se analizeze indeaproape retururile pentru o optimizare a investitiei
Iar cel mai important este impactul acestei tip de activitate direct si asupra Agentie Publicitate & Marketing Online:
- web design-ului – prin usability (uzabilitatea site-ului – cat de usor se poate utiliza site-ul?)
- procesului de comanda
- structura site-ului / blog-ului
- tehnologiile de programare folosite
- copywriting prin web copywriting, seo copywriting
Autor: Marian Dumitru