Daca va intrebati de ce aveti nevoie de optimizarea paginilor in motoarele de cautare, raspunsul este simplu.
In functie de specificul site-ului dumneavoastra vizitatorii veniti din motoarele de cautare pot fi foarte valorosi deoarece prezinta o caracteristica esentiala, target-area este maxima. Acest lucru se traduce printr-un procent de vanzari maxim raportat la numarul de vizitatori.
Cum se realizeaza optimizarea pentru motoarele de cautare?
In cadrul procesului de optimizare vom avea in vedere urmatoarele aspecte:
- Analizarea site-ului si targetului (cui se adreseaza site-ul)
- Discutie cu clientul pentru a intelege cui trebuie sa se adreseze site-ul.
- Analizarea starii site-ului in momentul preluari de catre Filip Net
- Analizarea posibilitatilor de imbunatatire:
- Arhitectura site-ului
- Depistarea problemelor / link-urilor defectuoase
- Navigarea in site
- Validarea codului HTML
- Studiul cuvintelor cheie(keywords) pentru SEO
- Consta in gasirea de cuvintelor pentru care se va realiza optimizarea site-ului
- Transformarea textului pentru web(Web Copywriting)Textul este optimizat pentru a se supune rigorilor specifice web-ului.
- Optimizarea efectiva a paginilor
- Setarea titlului pentru fiecare pagina precum si a META-Tagurilor
- Utilizarea heading(1 pana la 4) pentru a arata structura paginilor
- Crearea de pagini de eroare specifice
Alte modalitati pentru a pune in evidenta keywords-urile pentru motoarele de cautare.
- Inscrierea manuala in directoare romanesti si internationale in functie de specificul site-ului precum si depistarea site-urilor cu care se poate face Link-Exchange
- Raport final care prezinta rezultate activitatii de optimizare:
- cuvintele cheie pentru care se obtine o pozitionare in primele 10
- cresterea traficului ca urmare a vizitatorilor veniti din motoare/directoare
Ce inseamna optimizare on-page si off-page?
Optimizarea on-page se refera la schimbarile ce sunt realizate in cadrul site-ului dumneavostra vizibile fie de vizitatori fie de spideri. Aceasta optimizare se refera la informatiile din META-Taguri, din body-ul paginii si linkurile interne din site.
Optimizarea off-page este reprezentata de linkurile din alte site-uri catre pagina (back links), dar si cele din pagina catre acele site-uri(external link). Search enginge marketing(SEM) poate fi considerat ca parte integranta in procesul de optimizare off-page.
Un site fara seo, este un site mort.
Nu doar aspectul conteaza